söndag 1 februari 2009

Dag 32 - söndag - 090201

Idag har jag försökt rensa och röja bland mina pysselsaker.
Skrivbordet svämmar över efter mitt senaste pysselprojekt. Men jag blir så sugen på att pyssla när jag plockar, jag måste hålla mina fingrar i styr för att inte sätta mig ner och försvinna några timmar.
Jag förstår precis hur barn känner det när de ska städa. Man hittar så många roliga saker som man inte sett på länge och de är så lockande att använda/leka med.

Hur många stämplar är för många?

3 kommentarer:

Lenalandis sa...

Ja det är svårt att hålla fingrarna i styr och inte börja med ett nytt pyssel när man städar. Mitt bord är översvämmat med grejer måste få till en bra förvaring för viktiga papper som räkningar så de inte försvinner bland allt pyssel! Ska ha en liten kortkurs för 6 små tjejer på lördag så då måste det vara städat, bra att ha press på sig ibland så det blir gjort!
Lena

Anonym sa...

Ja när man grejar med sina pysselsaker så blir suget ganska stort! Ibland hittar man massa som man inte riktigt mindes att man hade!

Pernilla sa...

Hehe...det där var en del! :-)
När jag ordnade i min hörna igår blev det att jag satte mig och gjorde en LO!

Tack för kommentaren om vårt vardagsrum. Det känns så skönt att förändra...ser framemot när det känns "klart" ...om det nu nånsin gör det.
Jag hinner oftast få nya idéer! :-)

Pernilla