onsdag 28 januari 2009

Dag 28 - fredag - 090128

Jag kan väl inte enbart lägga ut bilder på mina barn och skippa mig själv. Så idag bjuder jag på en bild från dagens skridskoskola på jobbet. Skridskoskola och skridskoskola.... Det låter hemskt att jag som knappt kan stå på skridskorna ska lära barnen att åka.
Men faktum är att de har så mycket glädje i sin åkning och de är så fantastiskt duktiga att de nog inte hinner se min brist på skär.
Vi åkte till Tingvalla och var där en dryg timme innan vi packade ihop, drack lite varm choklad och åkte tillbaka till Kulingen.

Prima ballerina... kan ni gå i skor med en 5 cm hög klack? Dessutom ska ni halvera bredden på era vanliga skor och knyta åt ordentligt så att fötterna inte har något blodomlopp att tala om. Sist men inte minst ska ni dessutom balansera på en smal metallbit på ett isigt och halkigt underlag!

Frågan är om jag bryter benen om jag sätter på mig ett par hockeyrör?

Inga kommentarer: