lördag 10 januari 2009

Dag 10 - lördag - 090110

Idag har Isak fått följa med pappa på ett radiojobb, de skulle till någon innebandymatch. Första gången som Anders tog med sig Isak och han kände att två barn var lite för mycket när han ändå skulle koncentrera sig på att jobba.
Så jag fick hitta på roligheter för mig och Axel. Det som han tycker är så roligt, det är att baka. Så nu har vi gjort en kladdkaka. Axel är inspirerad av L på förskolan, man ska våga testa. Han ville till en börejan ha i lite rivna morötter i kakan. Men sedan fick han se sådana där små färgade nonstops som han använde som pricken över i på kakan.

Vispen som han använder på fotot har han fått av mormor, den tillhörde min mormor en gång i tiden. Den fungerar alldeles utmärkt. Jag glömde bort att den fanns i lådorna och tog fram elvispen - men det var någon där som kom ihåg!

Hur kan barn komma ihåg allt möjligt och omöjligt egentligen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har även jag hittat hit, se jag är ju ute på nätet idag med!
Korten är jättefina! Tänk den som fick smaka..
Kram Theresia

Anonym sa...

Ja, det där låter riktigt gott. Kul foto.

Kram Maria