torsdag 22 januari 2009

Dag 22 - torsdag - 090122

Idag är en dag när jag inte hunnit tänka på fotografering en gång. Åkte till jobbet tidigt i morse och mellanlandade hemma 5 minuter för att lämna av barnen innan jag fortsatte vidare mot en jobbrelaterad kvällsföreläsning. Kom hem runt 19:30 - då var jag trött! Hade varit hemifrån 12 timmar!
Jag letade fotoobjekt här hemma och hittade min lilla söta ängel som jag fick från mamma för några år sedan. Den är så fin.
Glöm inte bort de små händelserna i livet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

De figurerna är jättefina - och det är fotot också! Kort skärpedjup, eller hur!? :)
(...jag fick "storspa" som ordverifiering - det vill jag gärna åka på!!)

Anonym sa...

Måste skriva en till för nu blev ordverifieringen "fanseme" (Fan, se mig!) Haha, så här kan man ju också roa sig en kväll...
Kram
.:Sabina:.

VeronikaP sa...

Ha, ha!!