lördag 6 juni 2009

Dag 156 - fredag - 090605

Idag är det en vecka kvar till skolavslutningen. Syrenerna blommar för fullt och doftar alldeles underbart.

Fredagen gick i hastighetens tecken för min och Anders del, har aldrig varit med om något liknande förut men inser att det är såhär det kan bli framöver när båda barnen ska till div. träningar, turneringar och matcher.

Jobba kl.7:20-15 (jag)
Lämna Axel på kalas kl.14 (någon annan skjutsar)
Hämta Isak på fritids kl.14:30 (Anders)
Isak till frisören kl.15:15 (jag)
Hämta Axel på kalas kl.16 (Anders)
Köra Isak till bowlingkväll med klassen (Anders)
Åka med Axel till fotbollskolan (jag från skjuts)
Hämta Isak från bowlingen kl.18:30 (jag löser av Anders där)
Anders åker vidare på personalfest och jag tar med barnen hem.
Pizza och Talang på TV fick avrunda kvällen.
Jag somnade i soffan.

Inga kommentarer: