tisdag 3 mars 2009

Dag 60 - söndag - 090301

Söndag morgon. Sista dagen på scrapkryssningen! Bilden tog jag genom ett fönster i vårt konferensrum, vi närmar oss Göteborg sakta och säker. Vi kom in i till kaj runt kl.9 på morgonen, men vi hade några timmar kvar att scrappa. Vi skulle inte avsluta resan förrän kl.13.

Lite tråkigt att det hela tog slut så fort. Men så är det alltid. Det man väntar intensivt på är nästan bäst just när man väntar. För då har man det ju kvar. Sedan när man är mitt i det hela, så håller det på att försvinna.......

Det var en otrolig upplevelse att träffa så många människor, vi var trots allt runt 130 personer (av totalt 750 på hela båten) som var med på scrapkryssningen.
En hel del kände jag igen och många var helt okända för mig. Men alla hade vi samma intresse: papper, färg, dekorationer osv.

När går nästa kryssning? Jag bokar mig en plats nu på direkten!

Inga kommentarer: