onsdag 18 mars 2009

Dag 77 - onsdag - 090318

Idag och igår har vi haft Anders bror här för att bygga staket på vår altan. Axel har fått en ny idol: Thomas som har radio i sina hörselkåpor!
Visst är staketet fint! Sedan att vi missat lite i kommunikationen, jag och Anders, det är en annan femma. Måla eller inte måla? Eller måla, vem ska måla då? Bättre att inte måla....

Nu fattas bara trappan och så något att täcka väggarna under altanen med. Några förslag?

Nu kom jag precis på vad jag kommer att sakna här i slutet av maj/början av juni... Min underbart doftande kaprifol!! Den fick vi ta ner i somras när vi skulle bygga ut altanen! Det var så fantastiskt underbart att sitta på altanen på kvällarna och känna doften av den busken! Även om vi sätter en kaprifol där nu, så tar det tid innan den växer upp och börjar blomma....

Jag får leva på minnen!

Inga kommentarer: